Виготовлення реклами Рівне: оформлення магазинів в торгових центрах

«Витонченими» способами доводиться вирішувати завдання залучення покупця у магазинах і павільйонах, які орендують торгові площі у великих торгових центрах. Безумовно, головною «зброєю» у конкурентній боротьбі в подібних умовах є інтер’єрна реклама. Внутрішнє оформлення магазину, починаючи з рекламної вивіски й вітрини, здатне перетворити звичайну «торгову точку» в повноцінний привабливий магазин, і тим самим вигідно виділити його із загального ряду колег-конкурентів. 

Інтер’єрна та зовнішня реклама для магазина

Що ж стосується носіїв зовнішньої реклами, здатних «привести» покупця до магазину, – їх не так багато, але вони досить ефективні й не вимагають особливих фінансових витрат. Власне, головна перевага інтер’єрної реклами Рівне перед вуличною в тому й полягає, що в її виробництві немає потреби застосовувати дорогі зносостійкі матеріали, здатні протистояти агресивному впливу навколишнього середовища.

Комфортні умови експлуатації інтер’єрної реклами дозволяють використовувати дешеві й одночасно більш ефектні матеріали й втілювати в життя неймовірні проекти: об’ємні букви й цифри з пінопласту, декоративні вироби з пінопласту.

Втім, рекламна вивіска для магазину, розташованому в торговому центрі, починається з вулиці. Перше, на що може розраховувати орендар – на розміщення зовнішньої реклами на фасаді ТЦ. Зазвичай, це яскрава й приваблива рекламна вивіска, що виконує функцію локалізації. Торгові компанії, що займають в ТЦ великі площі, можуть собі дозволити створення логотипу з пінопластових букв і встановлення рекламної конструкції на даху.

Не менш ефективні як «навігатор» ростові фігури з пінопласту. І все ж, основними рекламними засобами, що привертають покупців до магазинів в торгових центрах, є світлові короби, лайт-бокси Рівне у вигляді вивісок і пілонів та ефектно оформлені вітрини.